Σελίδες

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Ο ΘΕΤΟΣ ΜΟΥ ΠΑΤΕΡΑΣ!! Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

    



                          


                           

   Ο θετός μου πατέρας. Κάποιες φορές είναι εκνευριστικός αλλά ταυτόχρονα λατρεύσιμος. Έχει μανία να τρομάζει τους πάντες μέσα στο σπίτι και ειδικά τις φίλες μου. Εμφανισιακά είναι ψηλός, σχετικά λεπτός με καστανά μαλλιά, πράσινα μάτια και ένα υπέροχο τεράστιο χαμόγελο. Περνάμε αρκετές ώρες την μέρα μαζί κάνοντας πράγματα που μας αρέσουν, άλλωστε η μαμά μου λέει ότι είμαστε ίδιοι. Είμαστε μαζί έντεκα από τα δεκατέσσερα χρόνια της ζωής μου και αυτό μας κάνει  να έχουμε απεριόριστη αγάπη ο ένας για τον άλλον. Φαίνεται πως υπάρχει αγάπη, κάνει τα πάντα για μένα, χαίρεται με τις χαρές μου και δεν θέλει ποτέ να με βλέπει λυπημένη. Είναι πολύ ξεχωριστός για εμένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...