Σελίδες

Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015




             Μανούλα μου, σ'ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου ,που μου πρόσφερες τόση αγάπη και στοργή και μ΄έκανες καλό άνθρωπο. Πιο πολύ όμως θέλω να σ'ευχαριστήσω ,με όλη μου την καρδιά, με όλη μου την αγάπη,που μ'έκανες έναν άνθρωπο έξυπνο και αγνό ,που κακιά κουβέντα δεν μπορεί να ξεστομίσει για κανέναν και που δεν μπορεί για κανέναν κακία να νιώσει ούτε να κρατήσει κακία. Επίσης σ'ευχαριστώ που μου έδωσες την όρεξη να διαβάζω κάθε λογής βιβλία και τη λαχτάρα να μαθαίνω όλο και περισσότερα. Τέλος σ'ευχαριστώ που είσαι μάνα μου!


              Γ.Χ.                       Α3 Γυμνάσιο Ρεντίνας





  Από ημερολόγιο:  Η καρδιά της μητέρας
                            είναι μια άβυσσος, στο βάθος
                            της οποίας βρίσκεται πάντοτε
                                         η συγνώμη.
                                                   Μπαλζάκ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...