Σελίδες

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

                                                                                         ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ
                                               


Για την αγάπη…..

Αν μπορώ να μιλώ όλες τις γλώσσες των ανθρώπων, ακόμα και των αγγέλων, αλλά δεν έχω αγάπη για τους άλλους, τα λόγια μου ακούγονται σαν ήχος  χάλκινης καμπάνας ή σαν αλαλαγμός κυμβάλου.

Κι αν έχω το χάρισμα της προφητείας  και κατέχω όλα τα μυστήρια κι όλη τη γνώση κι αν έχω ακόμη πίστη, τόση που να μετακινεί βουνά, αλλά δεν έχω αγάπη, τίποτα δεν είμαι.

Κι αν ακόμα μοιράσω όλα τα υπάρχοντά μου στους φτωχούς  και παραδώσω το σώμα μου να καεί στη φωτιά, αλλά δεν έχω αγάπη, σε τίποτα δε με ωφελεί.

Όποιος αγαπά, έχει μακροθυμία, έχει  και καλοσύνη, όποιος αγαπάει δε ζηλοφθονεί, όποιος αγαπάει δεν κομπάζει, ούτε περηφανεύεται, είναι ευπρεπής δεν είναι εγωιστής, ούτε ευερέθιστος, ξεχνάει το κακό που του έχουν κάνει. Δε χαίρεται για το στραβό, αλλά μετέχει στη χαρά για το σωστό. Όποιος αγαπάει, όλα τα ανέχεται, σε όλα δείχνει εμπιστοσύνη, για όλα ελπίζει, όλα τα υπομένει.

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

Τελικά, αυτά τα τρία θα μείνουν για πάντα: η πίστη, η ελπίδα  κι αγάπη. Κι απ αυτά το πιο σπουδαίο είναι η αγάπη.

(Α’ Κορινθίους  13,1-9.13 επιστολή Παύλου)



                                   «Πρώτο μετά τον Ένα» ονόμασε η Εκκλησία το απόστολο Παύλο κι όχι άδικα τον χαρακτηρίζει  ως το σημαντικότερο άνδρα επί της γης μετά το Χριστό.

Αναγνωρίζει  έτσι την τεράστια συμβολή του Παύλου στη διάδοση του χριστιανισμού και τους αγώνες του να βγει ο χριστιανισμός από τα στενά όρια μιας ιουδαϊκής θρησκείας και να ανοιχτεί στον άνθρωπο.

Στον άνθρωπο για τον οποίο   σταυρώθηκε  κι αναστήθηκε ο Ιησούς. Από αγάπη και για την αγάπη, αυτή την απόλυτη, που δεν αναγνωρίζει  φραγμούς, που δεν ξέρει από όρια που δεν ενδιαφέρεται για φυλές, χρώματα, γλώσσα, έθιμα. Που δίνει χωρίς να ζητάει, που χαίρεται και ελπίζει, υπομένει και σταυρώνεται για να αναστηθεί και να μας εξυψώσει παρασέρνοντάς μας  σε  πιο φωτεινά  μονοπάτια


  Π.ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΔΗ

1 σχόλιο:

  1. Από την ταινία "Μπλε",επιλογή της Σοφίας Ρούσσου,ο ύμνος της αγάπης από Πολωνέζα υψίφωνο στα αρχαία ελληνικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

...